tisdag 1 februari 2011

Lite irriterad..

Upptäckt ett fel i mitt stora projekt.. Just när jag började känna att det skulle bli riktigt bra. Det är väl bara att repa upp lite igen då.. När jag är mindre irriterad och har koll på läget igen så kommer det upp en bild.

Annars mår jag rätt bra idag, tipptopp är det inte men jag har i alla fall inte behövt ligga ner hela dagen, alltid något!

För er som vill hitta roliga mönster så rekommenderar jag verkligen Ravelry. Där finns hur mycket som helst, både som kostar och som är helt gratis. Vill ni veta var mönstret finns till något av det jag gjort så får ni säga till så ska jag se om jag kan hjälpa er.

Ska ta och leta reda på något att äta, känner mig helt oinspirerad till att laga mat. (Brukar bli så när vi inte storhandlat på ett tag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar