måndag 31 januari 2011

Stort projekt!

Nu är Fredrik tillbaka på jobbet och jag börjar väl piggna till. Kommer nog hålla mig hemma idag och kanske hela dagen imorgon sen hoppas jag att jag är återställd. Känner mig fortfarande hängig, snorig och hostig.. Men bara hängigheten försvinner så blir det nog bra, det andra brukar ju sitta i..

Igår kväll kände jag mig i alla fall så pass pigg så jag drog igång ett rejält virkprojekt. Kommer bli riktigt häftigt om det blir bra. Ingen amigurumi denna gången utan något större som förmodligen ska ramas in. Om det blir present eller om den hamnar på vägen här hemma får vi se.. Bild kommer när jag kommit lite längre..
Kommer förmodligen virka fler saker vid sidan av detta projektet. Har hittat så mycket roliga mönster så jag kan inte hålla mig till ett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar