måndag 17 januari 2011

Första dagen i skolan..

Nu va det slut på jullovet. Men kan helt ärligt säga att det känns jätteskönt. Komma in i rutinerna igen. När F ändå jobbar hela dagarna så kan jag lika gärna ha något vettigt att göra. Man får ju lite ont i händerna av att virka HELA dagarna.
Det verkar som om i alla fall denna veckan och nästa vecka kan bli en mjukstart i skolan, vilket också kan vara lite skönt. Läser min sista "handelskurs" nu och efter den så ska jag fixa till några ämnen som jag inte orkade med på gymnasiet. Känns bra att veta vad man gör fram till sommaren i alla fall.

Har precis pluggat färdigt det jag måste göra idag så nu ska jag träna och sen får jag nog sätta mig med mitt lilla projekt. Gör jag tvärtom så blir det väl förmodligen inte av med träningen!

Ska lägga upp bilder på ett par amigurumisar senare idag men nu... träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar