fredag 14 januari 2011

Första inlägget....

Detta blir första inlägget i min nya blogg!
Har bloggat ganska så länge på ett annat ställe men nu startar jag en ny här och lägger den andra bakom mig.

Jag är 25, bor i Linköping med min sambo F och våra älskade kissar Oliver och Whiskey som är 4½. Dom är våra små grisar och kommer förmodligen få ta ganska stor plats i den här bloggen, därav katthår.
Har jag inget bättre för mig så har jag definitivt en virknål i handen och slänger ihop en amigurumi. Det kommer absolut också få ta en del plats i bloggen.... därav virknålar.

Kommer ju såklart bli massa annat mer eller mindre intressant med.

Förhoppningvis kommer det inom kort att bli betydligt roligare utseende på bloggen, men det kommer när det kommer..

1 kommentar:

  1. Ser fram emot o se dina alster och söta bilder på grisarna :)

    SvaraRadera